Klanttevredenheid

Klanttevredenheid

FYEO Medical vindt uw mening belangrijk. Wij vragen alle cliënten na hun behandeling mee te doen aan een tevredenheidsonderzoek. Dit helpt ons om onze processen te verbeteren en om u beter van dienst te kunnen zijn. Hieronder ziet u de resultaten van de afgelopen jaren. Bent u benieuwd hoe andere cliënten FYEO Medical beoordeeld hebben of wilt u zelf een beoordeling geven? Kijk dan op: Klantenvertellen, Zorgkaart Nederland, Independer en Ooglasertrefpunt.

Independer
Zorgkaart_nederland

Welke behandeling past bij u?

Resultaten intern klanttevredenheidsonderzoek 2014

Eerste contact

Telefonische informatie: 8,9%
Vriendelijkheid medewerker: 9,2%
Bereikbaarheid kliniek: 9,0%
Afspraakbevestiging: 9,0%
Routebeschrijving: 8,8%
Volledigheid brochure: 8,7%
duidelijkheid brochure: 8,7%


Vooronderzoek & nazorg

Vriendelijkheid medewerker: 9,4%
Wachttijd: 8,6%
Wachtruimte: 9,5%
Professionaliteit vooronderzoek: 9,2%
Uitleg vooronderzoek: 9,1%
Doel vooronderzoek: 9.8%
Nacontrole: 7,8%


Tevredenheid behandeling

Wachttijd tot behandeling: 8,9%
Voorbereiding behandeling: 9,2%
Begeleiding voor behandeling: 9,1%
Begeleiding tijdens behandeling: 8,9%
Begeleiding na behandeling: 9,0%
Oogchirurg: 8,8%

 

Totaal

Totaal: 9.0%

 


Wie gingen u voor?

  • sea
    sea
    sea
    sea
    sea
    sea
    sea
    sea
    sea
    sea

    Direct een frisse blik


    Bent u benieuwd of u geschikt bent voor een brilvervangende behandeling? Met het uitgebreide vooronderzoek weet u direct welke methode het beste resultaat geeft voor uw ogen. Het vooronderzoek is geheel gratis en verplicht u tot niets!
    Afspraak maken

    Teruggebeld worden